Noua Galilee

Blog de gândire şi cultură Creştină

Să dăruim din puţinul nostru pentru construcţia Mănăstirii „Naşterea Domnului” s. Zăbriceni

Posted by mihailmaster pe Octombrie 7, 2009

Изображение 025Zilele trecute, am fost într-o călătorie în  nordul Basarabiei şi am ţinut foarte mult să trec şi pe la Mănăstirea „Naşterea Domnului” s. Zăbriceni.

Din discuţia pe care am avut-o cu părintele ieromonah Petru (Pruteanu) am aflat că Mănăstirea  a început construcţia unui minunat complex bisericesc format din două Paraclise mici şi un Sobor mare, pentru care are nevoie de surse financiare considerabile.

Cu bunăvoinţa părintelui Petru, am avut personal ocazia să aprind o lumânare în noul paraclis, recent finisat, care poartă hramul în cinstea Sf. Apostol şi Evanghelist Ioan. După care am făcut o excursie pe teritoriul mănăstirii şi am văzut muncitorii, care lucrau la Soborul mare, care în proiectul său, se arată a fi o construcţie unicală pentru pământurile dintre Prut şi Nistru.

Tocmai de aceea, ţin să fac un apel către toţi creştinii de bună credinţă care vor să contribuie la construcţia acestui complex monastic, devenind în felul acesta – ctitori ai Mănăstirii.

Bunul şi Multmilostivul Dumnezeu să vă  primească  Jertfa!

Mai multe detalii aflaţi AICI

Lasă un răspuns

 
